13 listopada 2011

Zielnik kobiecy


W ramach botanicznej wymiany z Urticą otrzymałam magiczne pudełeczko, w którym ukrywa się ucieleśnienie rośliny zwanej właśnie urtica. Oprócz pełnego detali skrzącego się kolażyku zostałam obdarowana uroczym notesikiem i tagiem z przesłaniem. A wszystko to było pięknie zapakowane. Dziękuję! Ja natomiast przygotowałam kobiecą formę zioła znanego jako atropa belladonna i dwie broszki.


As a swap gift from Urtica I was given a magical altered matchbox with a personification of a herb known as urtica hidden inside. Besides the tiny collage I received a handy notebook and a wonderful tag. Everything was packed really nicely. Thanks a lot! I prepared a collage with a herb atropa belladonna and two brooches.

3 komentarze:

  1. piękna wymiana!zwodnicza natura ziół była motywem przewodnim, czy udało się Wam tak genialnie zgrać?
    przy broszkach się zapowietrzyłam- szczególnie przy Kapturku!

    OdpowiedzUsuń
  2. wymianka do pozazdroszczenia:))

    OdpowiedzUsuń

:)